Friday, 5 October 2012

Dunia Silat

Salam semuaaaaaa~~

ehrmm.. cerita pasal dunia silat ni..
hehe.. ntah lah..
kat sini tiba2 rasa minat untuk blajar tu timbul..
haha.. kelakarnyeerrr~

kat sini smpai DUA jenis silat aku blajar.. haha..
Silat gayung fatani..
dan juga.. silat kalimah..
yala.. tgk mcm best jak.. huehue :P

pada sabtu yang lepas..
aku sdh start latihan untuk silat gayung fatani..
sana dekat anjung siswa..
huissshh.. letih sanggaaaaaaaaaaattt...
naik kejang badan aku ni.. haha..
tapi xpa.. sbb jadi tough sdh kn.. kekeke..
yala.. jalan kaki 2.5 km hmpir stiap harii jooo..

aku bukan apa..
tapi malas mau berebut bas ni..
tapi kalau mo0d tu datang..
ghahahaha.. aq yg paling lambat ni pun dpt naik bas taw (*_<)

ehrm.. silat kalimah plak..
hah.. malam ni aku start blajar..
hehe,. tapi x jauh pun..
kat kampung E jak..
minggu lepas hanya mukaddimah sahaja :P

so, then.. untuk girl2 di luar sana..
plz la.. tlong la blajar silat..
beeessssttttttt :P
haha..

MAJULAH SILAT UNTUK WANITA.. HEHE..